Sunday, June 20, 2010

PENYELIA KAFA NEGERI JOHOR

Puan Salina binti Rosli

Selamat menjalankan tugas di Unit KAFA, Bahagian Pendidikan, JAJ dengan dedikasi dan tanpa rasa jemu walaupun telah hampir 16 tahun berkecimpung dalam dunia KAFA.Semakin lama bertugas, semakin banyak ilmu yang ditimba,semakin banyak pengalaman yang dilalui, maka semakin tinggi tahap kesabaran dalam melalui apa jua dugaan."TAHNIAH" kerana setia dalam KAFA dan sama-samalah kita berjuang dan berusaha memperkasa KAFA."apa yang penting.....kerjasama!!!..walau dugaan datang melanda.
Harapan dan doa kami buat penyelia KAFA Negeri Johor..semoga Allah memberi anda kesihatan yang baik dan dirahmati Allah dalam segala hal.

Puan @ Cik Siti Faezah binti Tumar

Pasangan Puan Salina yang ke 4, sebelumnya iaitu Ustaz Ahmad Songkerim, Ustaz Nazir, Puan Suhaila dan Puan Nor Arpah. Moga..dengan gandingan bersama seorang lagi penyelia Cik Puan Faezah yang lebih senang dipanggil "along", akan lebih memantapkan lagi perjalanan KAFA di peringkat negeri. Kami percaya, masing-masing mempunyai kebolehan tersendiri dalam menangani cabaran dalam KAFA. Apapun.. semuanya bertujuan untuk kebaikan dan kejayaan KAFA jua. Sangat mahir dalam tugasnya iaitu akuntan KAFA...he..he..Tidak pernah jemu dan sangat komited dengan tugas yang digalas. Sangat berjasa..kerana tugas rutin beliau tiap bulan buat kocek guru KAFA berwang. Teruskan tugas murni itu.......ya long.


Puan Sanifah
Mulai 15 Mei 2010, Puan Sanifah dilantik sebagai penyelia KAFA negeri dan bertambah seorang lagi menjadi 3 orang yang lebih dikenali dengan panggilan "uda". Semoga dengan ada pembahagian kerja, akan bertambah efisien dan penuh strategik dalam mengendalikan perjalanan KAFA Negeri Johor.
Diperingatkan kepada Penyelia KAFA Negeri.. jangan lupa susun semula jadual untuk bengkel dan kursus yang bersesuaian untuk kami.

"Salam Hormat "
RAJIN USAHA TANGGA KEJAYAAN

1 comment:

  1. Assalamualaikum along miss u pleasa contact me...dah 10 thn Cari

    ReplyDelete