Sunday, July 4, 2010

PENYELIA KAFA DAERAH JOHOR BAHRU

Puan Sabariah binti Ariffin

Assalamualaikum...semoga Allah sentiasa merahmati dan memberkati hidup dan kerjaya kalian bertiga. Kepada Puan Sabariah binti Ariffin dan Cik Hummu Habibah binti Ismail...study hard. Tahniah di atas keserasian gandingan kamu bertiga. Sama-sama berusaha menempuh kepayahan untuk menempah kejayaan. Sama-sama berusaha untuk mempertingkatkan kejayaan dalam diri dan kerjaya. Yang penting... sama-sama berusaha mempertingkatkan pencapaian guru KAFA dalam P&P.
Cik Hummu Habibah binti Ismail

Doa sentiasa mengiringi kamu, moga mendapat kejayaan cemerlang dalam pelajaran dan kehidupan. Untuk Cik Hummu...jika dah berjaya ... setinggi-tinggi doa ku pohon pada Nya agar adikku ini dipertemukan jodoh jua..amin!!!!!!!
Sentiasa berusaha dalam membimbing guru KAFA ke arah kecemerlangan dalam P&P. Sentiasa sabar dan tabah dalam menghadapi dugaan mendatang. Semoga aktiviti yang disusun sepanjang tahun 2010 dapat berjalan lancar.
 Natasya
Gandingan ke tiga bagi membantu KAFA Daerah Johor Bahru yang mempunyai guru yang ramai. Mudah menyesuaikan diri dengan dua orang kakaknya itu memudahkan lagi beliau menjalankan tugas sebagai seorang penyelia walaupun lebih junior. Dulu mempunyai potongan badan yang comel...sekarang telah menjadi gandingan trio yang mantap, tegap lagi gagah. Sikap ringan tulang dan sentiasa berusaha sangat membantu rakan dalam menjalankan tugas di pejabat.  

Salam Mesra :
" Guru Pembina Negara Bangsa "

No comments:

Post a Comment