Saturday, June 2, 2012

Penyelia KAFA Kulai Jaya






KAMARIAH BINTI
Puan Kamariah dilantik sebagai Penyelia KAFA Daerah Kulai Jaya pada 16 Mei 2009 dan bertugas di Pejabat Pendidikan Agama Daerah Kulai Jaya.Sebagai Penyelia KAFA Daerah Kulai, beliau lebih menumpukan tugas di unit Pengurusan Sekolah. Namun kerjasama dan sikap tolak ansur dalam menjalankan tugas yang diamanahkan sentiasa diutamakan demi meningkatkan prestasi P&P guru KAFA dan pembelajaran murid. Bersabar dalam menghadapi apa jua masalah dan rintangan, insya-Allah ganjaran yang yang lebih baik akan Allah kurniakan dan sikap inilah yang menjadikan beliau disenangi rakan dan sahabat.

2 comments:

  1. assalamualaikum...........terlebih dahulu saya perkenalkan diri saya ust s bertugas sebagai guru kafa di sra sg tua baru gombak,isteri di johor.saya berulang seminggu atau dua minggu sekali utk balik johor.soalan saya mcm mana nk mohon utk menjadi guru kafa di johor dan brp gaji guru kafa di johor skrang.harap dapat maklum balas dari yang berkenaan.terima kasih.

    ReplyDelete
  2. Assamualaikum..
    Saya lama nak minta kerja sebagai guru kafa. Macamana saya nak minta jawatan ni ke mana saya nak pergi?

    ReplyDelete